Wednesday, November 23, 2011

~air tebu~

kejadian berlaku kira-kira jam 2:00 p.m aku pergi seven eleven...dlm hati pulak terdetik nak mnum air tebu....hmmmm smpai je seven e aku pon nk kuar kan duit..skali duit xmasuk ape lagi angkat kaki lambong ar...balik ....mase perjalanan pulang...aku perasan 2 org amoi balik skolah,....dengan uniform la...hmmmmm naik basikal dengan ketengah ke tepi..jalan...aku pon slow kan perahan trottle moto.semakin aku hampir...die pon dengan selamba masuk xpndang blakang...adoiii.....aku pon ape lagi brek urgent la!!!cmni breeeeeeeeeeeekkkkkkkkkkkk!!!hahaa...aku pon langgar tayar blakang die...die jatuh aku pon jatuh...tapi malang nya...die luka2 tapi aku luka parah+bahu patah....bak kata pepatah..."berat mata memandang berat lagi bahu yang patah"tapi mujur la bdk tu xapa2..dan die mngaku mmg slh die...nak mrh pon bnda da jadi..xpat nak elak...da tertulis la org ckp...aku dibawa ke hospital menaiki kan pun adui..ambulans...smpai je trus x-ray..doktor kate mengandung 3 bulan...eh2....patah bahu...seb bek nurse yg enjet bahu aku tu cun so xla rase sakit....malahan rasa gagah lagi ade la....ape2 pon aku tersadai kat umah kompem2 3-4 bulan..so korang doa2 kan aku cepat sembuh k....nt aku story mory lagi ok...assalamualaikum...

2 comments:

  1. yeeeyyyyy....ayie da pntai berblogging....mcm nih baru syOk nk bace......hope ko cepat sembuh beb....skang ko da rehat kt umah...so ko bley lah jg fulltime blogger....hahahhaaa.....aku support ko der....wink,wink,wink :)

    ReplyDelete